Vaccinerad

Igår hängde jag med pappa på jobbet, satt ochpluggade och åt lunch med han. På eftermidagen åkte vi till Bergsåker så jag skulle kunna vaccinera mig mot svininfluensan. Fick den sista dosen för dagen och behövde inte stå i kö, så det blev väldigt tajmat.
Efter middagen kom Anna och hämtade upp mig och så åkte vi till curlinghallen för match. Fick hoppa in och spela som reserv, det va väldigt roligt! och vi vann ;P

Idag gör jag inte så mycket har onte i armen just nu, men det har ju typ alla haft så det är nog normalt. Tog ett bra tag att ta på mig tröjan men nu sitter jag härvaken och påklädd. Ska ta och äta frukost och sen sätta mig och plugga lite gran innan familjen kommer hem från skola och jobb.

/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0